Uyurken emmesi kötü birşey mii benim bebeğimde memede uyuyor fakat gece uykusunda öyle gündüz de öyleydi gündüz de biraz emzirip bıraktırıyprum hemen uyumasına izin vermiyorum öpüyorum kucağımda gezdiriyorum biraz konusuyorumm sonra tekrar emziriyorumm ara da da gazlarını çıkarıyorumm uykusu dağılıyor arada 2. Emzirmede de uykusu gelene kadar zaten doymuş oluyo beşiğne koyuyorum öyle biraz sallayıp uyutuyorum gündüz memede uyumayı da bıraktı ama gece uykusunu asla bölmüyorumm yanıma yatırıp emiyo hem o uyuyo hemde ben