Serap-asel o uyuduğunda açabilirsiniz, bunun çok kötü sonuçları olabiliyor ben kendimden örnek vereyim, okula gititğim süreçte eşimim yeğeni bakıyordu bebeğime ve ekrana karşı olduğumj bilmesine rağmen açmış ve bana açmadığını söyleyerek , sonra çocuğum bi türlü ismine tepki vermemeye başladı doktora gittk tv olabilir dedi. Biz tabi şaşırdık hiç açmıyoruzki dedik meğersem arkamızdan iş çevriliyormuş bunu öğrenince bakııcı da işe başlatınca daha dikkatli davrandık çok şükür düzeldi.1 yaş öncesi azcık bakmış nolur yani demeyin 1 dk dan bile etkilenebilecek bebekler var☺️