Kizlar oglum 9 ay 18 gunluk hic yastik kullanmadik bu vakte kadar yataginin hep bas kismi biraz yuksekte olsun diye yataga egim verdim reflusu de oldugu icin kusar tikanir korkusu oldu hep. Simdi cevremde artik oglun buyumus yastik kullan yastiksiz yatirma vs gbi seyler duyuyorum sizce kullanmali miyim.?