kubra3796 Arkadaşlar merhaba benim bebeğim 2 buçuk aylık oldu geceleri uyumuyor ağlıyor sürekli gece 2 ye kadar uyumadığı oluyor bazen geçiyor ne yapmam lazım
kubra3796 BENOYLEUYGUNGORDUMM çıkarıyorum gazını Biogaia kullanıyoruz kakasını yapıyor sıkıntı olmuyor uyumamak için kendini zorluyor
benoyleuygungordum___ kubra3796 sasardim nasıl uykusuz kalıyor diye geciyr ama atak yada gazdır damla kullanıyor musun
kubra3796 benoyleuygungordum___ evet Biogaia kullanıyorum çok güzel gaz çıkartıyor karnına masaj yapıyorum bacak hareketleri yapıyorum gazını çıkartıyor ama uyumamak içimin ağlıyor