Sukran34 eskiden mama aldığı için daha hızlı kilo aldıysa, süt ile aldığı kilo doktora az gelmiş olabilir. Sadece süt verince bebeğin ağlamıyorsa, karnının doyduğunu hissediyorsan sakın mama verme. Sağlıklı kilo alıp büyümesi için süt lazım. Mama şişiriyor bebekleri