Fevo22 Kızlar 8 buçuk aylık bebeğim gece 12de uyuyup gündüz 10-11 gibi kalkıyor sizce normal mi? Ve gün içerisinde 2-3 kez uyuyor
minik_sercemm Fevo22 dua et bence keşke benim bebeğimde uyusa gece mahvoluyorum onu uyutmakta resmen savaş veriyorum.
jelibonnnn Fevo22 ahahha keşke bizde buraya çok bebeğim çok uyuyor diye post açabiksek keşkee… O duyguyu merak ediyorum 🤗🤗
Sinem61 Fevo22 çok uyuması sağlıklı bir bebekte kötü bişey değil kan değerleri normalse gönül rahatlığıyla siz de uyuyun 😁 sadece erken uyanip erken uyuması daha sağlıklı olur melatonin hormonunun faydalarından yararlanabilirmesi icin
Matiasli Fevo22 normal tabı gece 12 de yatarsa ama o cocugun gelişimi acısından en fazla 21.30 a kada e uyuması gerekıyo annesi bence erkene cek uykuyuda sevıyomus hazı rahat olur🌸👍🏻
Fevo22 Matiasli Haklısınız ama hep oturmak istiyor çalıştığım için hasret kalıyoruz birbirimize belkide ondandır 🥹🌺
Maka_Paka Fevo22 İlk iki ay kundaklandı çok güzel ama sonra bıraktı 😅 uykudan uyanıyor kundağı açtırıyor sonra uykuya tekrar dalıyor
Elanur-mehmetaliannesi Fevo22 bnm oğlumda uyurdu öyle ne güzel şuan 4,5 yaşında. Ama kızım da tam tersi 7 aylık uyumuyor
balliikedii Fevo22 5 aylık oğlumun gece 3 de kalkıp bardağa uyumaması ile güne devam ettim bugün. İşe nasıl gittiğimi hatırlamıyorum. Tek isteğim sadece uyansa bile geri kolay uyusun yeter 😂