Sarahh Bilmemki1 hamilelik olmasa bile çok çok şok dikkatli bakınca gözüküyor yani o cizgi, su bile değdirseniz oluyor
Bilmemki1 Atlasligunler adetime 4 gün var daha 2 gün önce yaptım bir tane test hiç çizgi yoktu bugün böyle çok hafif çıktı
Bilmemki1 benoyleuygungordum___ ama adetime 4 gün var be 2 gün önce test yaptığımda hiç kuruma çizgisi bile yoktu gözümle daha net görüyorum ama telefona anca bu kadar çıkıyor
Bilmemki1 Sarahh adetime 6 gün kala test yaptığımda hiç kuruma çizgisi bile yoktu 4 gün kaldı adetime tekrar yapmak istedim çok hafif çizgi belirdi
Bilmemki1 pinkooo_02 2 fotoya telefonu uzaklaştırıp bakmaniz lazım adetime 4 gün var enerki hamileysem eğer çok silik onun için
Bilmemki1 Prensesannesii44 daha 4 gün var adete yarın kan vericem eğer pozitif çıkarsa yazarım buraya