Alpsmommy__ al benden de o kadar resmen belim kopuyor onu giydireceğim diye eline oyuncak ıslak mendil poşeti falan veriyorum onlarla oyalanırken giydiriyorum hızlıca. 7 aylıkken durum daha iyiydi şuan 9.5 aylık artık ayaklanıyor ben bezini bağlarken fırt diye dönüveriyor tutamıyorum valla elinde olsa kaçıp gidecek fjdkdkkf