Goktugmom dürt ve yan yat de gece kaç kere öyle diyorum artık bebeğim bile alıştı uyanmiyo 5 buçuk aylık olduk ninni gibi geliyo galiba oğluma geçen gün uyuttum oglani gece mutfak dolabi siliyim diye giriştim kulaklıkta kulağımda ohh güzelce gidiyodum ama şarkı bitti diğer şarkıya geçerken bide ne duyiyim oğlum cıvıl cıvıl ötuyo bende babasına kokuşuyo sanıyorum bi gittim babası bi ses cikartiyo uyanmayan oğlum bile uyanmis babasına sus artık baba demek istiyodu galiba o dereceyiz 😂😂