hivda31 Kizlar bugün 40 günlük olduk bebeğim uykuda yüzünü böyle bir yeri acıyor gibi yapıyor kaşını falan çatıyor ağlayacak gibi yapıyor ve inliyor korkuyor mu acaba yoksa gaz sancısı mı var ilk bebegin tecrubesizim
ebraz hivda31 benimde bebeğim öyle yapıyordu hatta videosu var ama hani reflex olarak boş gülmesi gibi oda reflex bir yüz şekli olabilir
minikveannesii @hivda31 inan bende aynı durumdayım 2 gündür bebeğim aynen dediğin gibi ve 25 günlük benimde ilk bebeğim bende anlayamyorum derdini 🥺
hivda31 minikveannesii yaaa keşke anlayabilmek neyden kaynaklı olduğunu o halini görünce üzülüyorum birnyeri mı ağrıyor diye
htcysf Benim bebeğimde ağlar gibi yapıyor uykusunda basende uykusunda gülüyor sesli güldüğü bile oldu ben rüya görüyor diye düşündüm üstüne çok düşmedim açıkçası
ebraz hivda31 şuan 3 aylık uyurken arada ağlar gibi o şekilde yapıyor ama normal diye biliyorum en fazla gaz olabilir burnu tıkalı olabilir ama sizin bebeğiniz için daha normal kardeşminde kaç yıl önce videosu var uyurken öyle yapıyor ama içiniz rahat etsinn diye doktora sorsanız daha iyi tabi