Hllasaf gokalp4 doğduğundan beri hipp organic combiotic kullanıyoruz 8 aylık şuan herşeyi gayet güzel gidiyor mama kabızlık ve gaz da yapmadı hiç memnunum
gokalp4 umutku Aptamil kullanıyordum ancak doktor kilosu boyuna göre düşük dedi. Sma önerdiler yaklaşık 10gündür sma kullanıyorum. Ama hipp i mi deneseydim acaba diye kararsız kaldım.
ikikizannesiiyim Sma ve Humana anne sütüne en yakın mama olduğunu biliyorum . İlk kızımda humana kullandım ancak cok gaz yapınca SMa ya geçtik cok rahat ettik . Sma deneyebilirsiniz
endoplazmikretikulumiste gokalp4 hipp anne sütüne en yakın mama olarak satılıyor ben hem sağım yapıp hem hipp le destekliyordum combiotic seriside gaza iyi gelir bir tık daha pahalıdır
umutku gokalp4 Benimki aptamili sevmemişti sonrasında sütüm yettiği için gerek duymadık ama bugün gittim ki sadece 480 gram almış doktor mama takviyesi edelim 6. Aya kadar bakalım olmassa raporlu mama yazarız dedi.
Hayat76 gokalp4 aptamil yedi 3 ay hiç sevmedi çok gaz yapti sonra bebelac gold kullaniyoruz kilo boy hepsi iyi kusmada yapmadı ve gaz sorunu bitti şükür