Sebusebu 23 aylık kızım. Ben demeyi öğretemiyorum. Konusurken mesela ece istiyor diyor ece değil ben istiyorum diceksin diyorum bağırıyor ece istiyor😂ben kimim diyorum ece diyor babasını gösteriyorum mesela bu kim diyorum baba diyor. herşeyde kendi ismini söylüyor ben diyince ece diyo 😂😂 normal mi bu durum nasıl öğrenicek
Dmt-01 Sebusebu Gayet normal zamanla öğrenecek.Benim kızım 3 yaşında filandı sanırım ben demeye başladığında.Derin derdi hep babasından bahsederken babam demezdi baba derdi ama şimdi babam der
KLORAK Sebusebu babayı biliyor Ece ti biliyor muhtemelen hitap şeklinden Mesela -Ece su istiyor Dediğinde diretmeyin “sen su mu istiyorsun tamam veriyorum BEN de su içicem” gibi cümle içinde kullansanız? Ben kısmını bastırıp kendimizi göstererek
baroayse Sebusebu normal benim oğlum da öyleydi, Barış yapıyor barıs istiyor vs derdi, ben de korkmuştum hatta psikolog arkadaşıma sordum normal zamanla öğrenir demişti, zamanla ben demeye basladı