Kızlar 5 eylülde ilk doğumumu yaptım yani 3 ay 7 gündür doğum yapmışım geçen ay ilk adetimi yaşadım 20 kasımda ama bu ay hala olamadı 2 gündür geçmiş emziriyorum ben hiç mama vermedim int araştırdım dedi ki emziren ve yeni doğum yapmış annelerin 6 ay adet görmemesi normal kabul edilmiştir sizinde öyle oldu mu daha yeni doğurdum çok sıkıntılı geçti tekrar o süreci yaşamak istemiyorum normal değil mi kızlar olurum yani adet ?