Benim de ilk sütüm yetmiyordu öylelikle bende mama verdim doysun diye sonra hep emzirdim saat başı , süt artıran çaylar içtim, bolbol su içtim ve sütümü sağdım öylelikle çoğaldı , doğduktan iki hafta sonra mamayı bıraktım oğlum şimdi 13 ayşık ve daha emziriyorum… Hayal gibi gelmesin sizde yapabilirsiniz