Cocukgelisimcimomy Evet hanımlar sorum başlıkta, oğlumun saçları çok ince ve güçsüz , baba tarafı kople öyle 30 a doğru kellesme başlıyor. Babası da kaç aydır keselim gurleşsin diyor ben istemiyorum. Gerçekten kesip gurlesen var mı ?
Heymissbon Cocukgelisimcimomy öyle olsaydi sanirim saclari ince telli ve gucsuz olan kimse olmazdi 😄 tabiki kestirmek bir ise yaramiyor
BENOYLEUYGUNGORDUMM Cocukgelisimcimomy 3 çocuğumunda kestirmedim. Büyük kızımın sırma gibi saçları var. O kadar sık ki bunalıyorum diye kuaföre götürüp ara ara makas attırırım.
3yasakadarsifirekran Cocukgelisimcimomy Gürleşmiyor oğlumun saçını kazıttık , ama yine aynı ince telli ve seyrek 🥹