Ceycey001 Berna7 artık kolay degilmis once e devletten oluyomus simdi mahkemeye cıkılıyormus oyle degisiyomus Kuzenim cocugunun iki ismi vardı birini sildirdi ondan duydum bende
emilia Berna7 Kullanıcı adı değişikliği için Happy Kids Forum’da Olan Adım:….. Olmasını İstediğim Ad:….. şeklinde biz@mutluanneleriz.com adresine mail atmalısınız. Türkçe karakter kullanılmamalıdır, rakam ve kısa çizgi dışında karakter kullanılmamalıdır.