Cok gecmıs olsun ıns hepımıze benım kızımda 28 aylık ve bugun 4, gununde ilk gun atesını dusuremedık ve o gun agız kenarlarında döküntüler basladı ertesı gun doktora gttık agzının ıcını gosterdı doktor cok kotu yaralar olmıs el ayak olabılır dedı snra heryerınde dokuntuler basladı kendi kendıne gececekmıs vırus oldugu ıcın ılaclar etkı etmıyrms sadece agrı kesıcı ver atesıne dıkkat et dedı ve once pişik die dusunmustum ama degılmıs poposuda cok kotu oldu ıns bı an once ıyılesır butun cocuklar bız bırıyle görüşmüstuk sonradan ogrendm onun cocugu el ayakmıs