Biraz uzun olacak sanırım okuyup cevap verenlere şimdiden çookk teşekkür ediyorum. Şimdi ben 28 eylülde sezeryanla doğum yaptım. Dikişlerimde başta sorun yoktu ama sonradan akma oldu ve iltihaplandı bi kaç kere gittim geldim kesip kesip içini boşalttı neyse 40ım çıktığı gün iyileştim elhamdülillah. Sonra şu 1 2 haftadır tam dikişimin üstünde sol tarafta avuç içi kadar bi şişlik var ağrı sızı hiç bişey yok bugün doktoruma gittim ve fıtıktan şüphelendi ultrason felan istedi ve doğru çıktı fıtıkmış neden olduğunu ve bi tehlikesi varmı diye sordum doğum ve ameliyat tetiklemiş olabilir iç dokularda olmuştur felan ilaçla geçmez ameliyat lazım dedi genel cerraha yönlendirdi. Asıl sorum şu Başına böyle bir şey gelen varmı sezeryan iç dikişlerinden dolayı felan olmuş olabilir mi lütfen beni aydınlatın. Ameliyattan korkuyorum açıkçası etrafımda hiç böyle bir durum yaşayan görmedim sanki tek benim başıma gelmiş gibi hissediyorum aranızda başına gelen yada etrafından duyan oldu mu meral ediyorum 🙇🏼♀️