nsn24 ya fikrinizi etkilemek istemem ama pişman olanlardanım. Aslında canı falan yanmadı cok ağlamadı ama sonrasındaki süreç benim için çok zordu. 4 aylıktı yaptırdığımızda gazını almak için kucağıma o pozisyona getiremedim 1 hafta acıyacak diye. Dokunulmadığında keyfi yerindeydi çünkü, bende huysuzlanmasın canı yanmasın diye cok dikkat ettim ama benim için cok yorucu oldu. Suan 1 yasına giricek hala pipisini vazelinle ovalıyorum çekiştiriyorum yapışıklık olmasın diye cocukda artık rahatsız sürekli pipisinin çekiştirilmesinden. Fenalık geldi artık. Geri yapışıklık olursa tekrar sünnet edilmesi gerekiyormuş çünkü. Hatta o kadar okadar ovalamama ragmen kontrollerde hafif yapısıklık görüp doktor eliyle çekiştirip açıyor canı yanıyor kuzumun. İlerde yaptırırdım ne güzel yapışcak derdi yok alt alırken acıtcam derdi yok