elagozg Benimde bebeğim 3 aylık oldu 2 hafta önce adet oldum ve tam 8-9 gün sürdü dediğiniz gibi çok yoğun bir kanama oldu bende de. Ki normalde en fazla 4 gün adet olurdum. Bugün sağlıkocağında ebeye sordum doğumdan sonra ilk adette normal olabilir bu durum dedi. Ancak daha sonrakinde de bu kadar çok olursa doktora gitmem gerektiğini söyledi.