ebruuc 1 buçuk yaşında belli belirsiz anlaşılıyordu söyledikleri (ben hepsini anlıyordum o ayrı 😂) 2 yaşında tam oturdu şuan 3 yaşında otur muhabbet et 😂 ama birşeyi erken yapan çocuk başka şeyi geç yapıyor her çocuğun gelişimi farklı çokta endişe etmeyin sık sık konuşun kitap okuyun çok faydası oluyor