Caglamm123 dun bu sebepten doktora gittim ilk defa basima geldi cubku benim oglum sabah ve aksam kakasini yapar carsamba gunu her mama da yapti ilk yaptigi normal sonuncusu sulu ondan onceki de cok.belirgin degildi ama mukusluydu sanki resmink cektim doktora gosterdim doktorun dedigi aslinda olmasi gerekn iyi beslenen bebeklerde her beslenmeden aonra kaka yapmasiymis bizde boyle birsey yoktu tabi bilmiyorum ne kadar dogru muayenesini yapti bir sknti olmadigini ama icimiz rahat etsin diye kaka tahlili yaptırmak istedigini soyledi carsamba gününden beri her mama da kakasink yapan cocuk persembe bir defa doktora gitmeden yapti ve hala kaka bekliyoruz 😂😂he bu arada bana 15 kere kaka yaptimi birgun icinde dedi ishal gorecesi de degisiyor herhalde birde ishal surekli yapmasi bildigim kadariyla arkadasla konustum kizi ishal oldugunda 5 dk bir kaka yapiyormus ve su gibiydi dedi