Merhaba güzel anneler kızım 2 buçuk hasına ve hamileyim sanırım kızım 3 yas sendromu geçiriyor 3 yaşına girince yarım gün kreşe veresim var özel ama kızım çişini söylüyor ama kakasını söylemiyor bende bu yüzden bir yere giderken bezliyorum özel kresler bezli çocuk aliyormu süreç nasıl oluyor fiyatlar nasıl bilgi almak istiyorum buradaki annelerden