Twinsmom--
Yürümesinin tam oturması için birkaç ay lazım
Hemen yürümeye başlayınca bebek arabası bırakılmıyor, ki bebekler de o zaman keşif döneminde olduğunu için peşinizden de gelmez zaten sürekli yerde sağda solda gördükleriyle meşgul olurlar . Yurume mesafesi çok azsa belki olabilir ama asla uzun yürüyemezler. Dinlenmek isterler , uykusu gelir.
5 yaşına kadar bebek arabası kullanan çocuklar var maalesef ki