IremSare Sezaryenden sonra 40ın çıkınca tekrar gel dedi doktorum kontrole çağırdı. Alttan muayene mi yapıyor bilgisi olan var mı, yardımcı olur musunuz?
Fatmanurozgr IremSare benm 1 hafta sonra cagrdı bandı cıkardı sprey sıktı 1 hafta baticonol kullan dedi sonra 40nd gel dedi hem alttan hem üstten muayene etti
Defnem_ IremSare beni alttan muayene etti canım çok korktum ama hiç korktuğum gibi olmadı endişelenme
IremSare Fatmanurozgr 10 gün sonra çağırdı dikisimi aldı, herhangi bir problem cıktı mı? Açıklık kontrolü gibi mi muayene ediyorlar peki ?
sweetasya Benim doktorum kırkın çıkınca gel alttan muayene edelim rahim oturmuş mu hem smear testini de yaparız dedi. Sezaryen doğum yaptım bu arada.
Gokcemmm IremSare onu bilmiyorum canım ama bence alttan bakmanın Bi manası yok bana göre.. Sonuçta dikişleri ultrasonda görüyor rahimde aynı şekilde
sweetasya IremSare rahim ağzı kanseri için yapılan bir test, aslında yılda bir her kadının yaptırması gerekiyormuş. 23 günlüğüz daha gitmedik ama acıtacak mı diye bi korkum da yok değil.
sweetasya IremSare yaşla hiçbir alakası yok :) doktorum alttan muayene diyince ben bi korktum ama kısa sürecek dedi bakalım🤷♀️
IremSare Fatmanurozgr ben yanlış mı anladım? Alttan karındaki ic dikişlere nasıl baktı anlamadim sanırım? 🤔🤗