Merhabalar bebeğim 9. Ayında ama6. Ay itibariyle Sma mama nın Optipro 2 sine geçtik ve acayip kabızlık yaşıyor bebeğim mama önerisi yapabilir misiniz ayrıca iştahsız ek goda olarak onun damağına uyacak şeyi de bulamıyorum bi seviyor bi sevmiyor bapöamı şaşırdım açıkçası. Bu arada doktor a da gittim tabi gereken tedaviyi uyguluyorum ama bu mamaya kafam çok takıldı yaşayan var ise ve yardımcı olursa çok sevinirim