queen_mom Kızlar Selam kızım 15gun önce yaşına girdi. Girdiğinden beri geceleri saat başı uyanıyor sürekli emmek istiyor. Uyanınca gözleri kapalı mam ma mama diyor ağlıyor. Saat başı emziriyorum çok yoruldum artık bu böyle devam mi eder normal mi. Ben büyüdükçe gece uyanmaz emmek için diye düşünürken böyle olması korkuttu beni
amansallagitsin queen_mom 1 yas cok nrml duzenw giriyorlar 1 yasinda istahszlk basliyor besin reddi vs vs yani brz sabredn atak doneminde
Tosbikkkk queen_mom bacım atak bitince sendrom başlar 1 yaş 2 yaş Ve son olarak 3 yaş Pedegoğa gittim bununla ilgili
yokolmaz queen_mom 14 ayına kadar çektim bu çileyi ,ne zamn gece beslnmesini bıraktım o zamn rahat ettim ,şuan 17 aylık uyaniyo ama sık değil çok şükür .,
Eminebeyaz queen_mom ah bacım benim ki de 1 yaşından sonra geceleri bana zehir ediyor napacam bende bilmiyorum
queen_mom Gece beslenmesinin kesmek istiyorum aslında ama .sanki beceremem gibi geliyor.cunku çok düşkün memeye. Ağlıyor vermezsem
terliklerimlegeldim queen_mom Gece beslenmesini kesmek için erken, daha yeni 1 yaşına girmiş biraz daha bekleyebilirsiniz. Şuan ayrılık kaygısı en yüksek seviyelerde böyle davranması çok çok normal, birde gece beslenmesini kesersen ikinizde çok zorlanırsınız
queen_mom terliklerimlegeldim yok kesemem zaten ama .1yas sonrası kesilmesi gerek diye duymuştum ağiz kokusu yapıyorms bebekte.bebegimde olmadı şükür ama burda okumuştum birkaç post
amansallagitsin queen_mom degisir bebege gore kimi erken bitrr atagini kimi daha gec. Ama iki hafta surer en fazla. Hele birde dis cikartyrsa bu duurm uzar tabj
queen_mom Tosbikkkk yaa ne dedi peki . Duzelicek mi bu gece uyanmalari.hayir yani neresine emiyor okadr sütü bilmiyorum.
queen_mom yokolmaz masallah canım. Gece beslenmesini nasıl bıraktın zor oldu mu . Biraz bilgi verir misin
amansallagitsin queen_mom cok nrml surekli memede olmasi o zaman. Dis doneminde surekli memede olurlr sonra disleri rhtlyjca meme aramazlar. Brz sabredn onuda anlayin dislerin acisi meme dindiriyor.
yokolmaz queen_mom ahimli sahimli bişey yaptgim soylenemz ,birden kestim ben ,1 gece zorladı o kadr .
queen_mom amansallagitsin sağolun.anliyorum .bide bu dönem ayrılık kaygısı olurmuş.aslinda uyanması güvenli bağlanmanın güzel olduğunu gosteriyormus. Allah yardımcımız olsun bizimde bebeklerimizin de 🌸
Betul1607 queen_mom canım gece beslenmesini bırakman lazım ikiniz için de bu gerekli kaliteli uyku için alışkanlıktan uyanıyordur büyük ihtimal
queen_mom Betul1607 evet kaliteli uyku olmuyor böyle onun için de .sürekli uyaniyor memede uyuyor ama kesiliyor sürekli uykusu. Başlasam mi acaba gece beslenmesini kesmeye.benim kızım bırakmaz ki ya kıyameti koparır vermezsem.nasil olacak bilmiyorum 😭
AegeansMom Betul1607 ya ben mamayla besliyorum gece beslenmesini de kestim ama hala uyanıyor benimkinin derdi ne acaba 1 yaşına giricek 2 hafta sonra
amansallagitsin queen_mom evet oda var tabi surekli kucakli bi donemden geciceksnz sonra kuck istmck sizden ayrilmak istmck babasina bile gtmk istmck snra zamnla duzene gryr hersey zaman onmli olan guzel idare etmk gzl sabrtmk