Benim bebeğimde öyleydi hipokort kulllanmıştık tam hatırlamıyorum ama sanırım kısıtlı zaman kullanılıyordu mesela sadece bir hafta geçiriyodu da ama sonra yine vücudu kızarıyo kocaman kocaman lekeler olmaya başladı advantan verdi o daha ağır bi ilaç sürer sürmez geçiyor ama çok şüphe duydum devlete gittim advantanı hemen bırak bebeklere zararlı falan dedi sonra önce özel sonra yine devlet alerji uzmanına gittim bana locoderm kullan dedi kullandım o daha hafif sanırım en son özele gittim yine muayenesi olan bi doktora o da tirivacorttu sanırım yalan olmasın öyle bi krem verdi diğerleri iyi değil dedi bu aefwrde. Onu kullandım . Çocuk doktorları kuaför gibi hepsi bir öncekini kötülüyor çok ilginçler ama locoderm çantamda durur hala bişe olaun sürerim bir kereliğine
Bu arada hipokort için bende veren doktora yazmıştım kortizon var diye az miktarı sorun olmaz demişti