Herkese merhaba..Bebeğim 2.5 aylık ve geceleri çok geç uyuyor,sabah da geç uyanıyor. Okuduğum bir yazıda "bebeklerin gece geç uyumasinin zararlı olduğu"yazıyordu,ben de tedirgin oluyorum böyle oldukça. Gece mesela 2 de uyudu ama ara ara kalkıp emiyor,en son sabah 08.30 da uyandık altını değiştirdim sonra yine uyudu. Böyle olunca da gündüz ya çok az uyuyor ya da hiç uyumuyor.. GaZ sancisi oluyor gazını çıkarıyorum, masaj yapıyorum geçiyor şükür. Doymuyor desem o da değil. Ne yapmam lazım uyku düzeni oluşturmak için? Tecrübeli annelere danışmak istedim.