Papatya-eylul88 Zinnetnur ben termosta direkt içecigi kivamda hazir ediyorum suyu öyle veriyorum sorun olurmu acaba
Zinnetnur Papatya-eylul88 eğer içeçeği kıvamda ılkk kalıyosa sizin yaptığınızda mantıklı benim termos yavaş yavaş soğuttuğu için ben karıştırarak yapıyorum