Tuvalet egitimine basladik 13 aylik kizim cisini soylemeye bezini getirmeye baslamisti zaten suan cisini ve kakasini oraya yapiyor soyluyor surekli yapiyoruz onda bir skntimiz yok ama dikkat ettigim biz cok gidiyoruz cis diyor yapiyor sonra 2 dk sonra 5 dk sonra cis diyor gercekten gittigimizde yine yapmis oluyor bu kadar cok yapmalari normal mi ya oyuna cevirdi diye dusunuyorum ama her defasinda gelir miki tecbureli anneler soyler misiniz