annesininaski_ Bugün sağlık ocağın da Dr kolesterol çıkmış sende 1 ay sonra dahiliyeye git baksınlar dedi . Kolesterol nedir nasıldır 23 haftalık hamileyim bu arada . Netten biraz araştırdım ama tam net cevap alamadım .
_Lavinya annesininaski_ Hamileyken aynısını yaşadım. Kendi doktoruma sorduğumda hamilelik döneminde bu artışların normal olduğunu söyledi. Önemli olan doğumdan sonra yüksek olması.
amansallagitsin annesininaski_ yuksek bir degerde mi. Nrmlda hamilelikte olmasi gerekenden bi tik yuksk cikar ama o dedgm bi tik fazla uzerindeyse. Yagli ve hayvansal gidalardwn uzak durcksnz cok tuketmicksnz.
S_x_w annesininaski_ kolesterol beslenme ile ilgilidir..sebze tüketmeye dikkat edin ve hava şartları uygunsa yürüyüş yapın (kolesterolün senelerdir sınırda en son ilaç düzeyine çıkmıştı ama yaşım genç olduğu için 🙄🤪 (37) dr ilaca gerek yok sebze ağırlı beslen be yürüyüş yap dedi..siz de şimdilik beslenmeye dikkat edin yağlı yemeyin aburcubur tüketmeyin gebelik sonrası yine yüksek çıkarsa zaten bunları size de söylerler)
_Lavinya annesininaski_ Yok hayır :) Hatta üstünde bile durmadı. Sebze ağırlıklı beslenmeye gayret edin, yürüyüşler yapın. Sıkıntı edilecek bir durum olduğunu sanmıyorum.