Arkadaşlar 1 ay 20 günlük oğlum var, düzeltilmiş 10 günlük. 2 hafta öncesi doktorumuz çocukta enfeksiyon olduğunu söylemişti, Aynı hafta içerisinde kontrole gittiğimizde normale dönmeye başladığını söyledi. Dün oğlumun nefes alıp vermesi değişti, karnı resmen içine girip çıkıyordu bizde hemen acile götürdük çocuk doktoru gördü. Çocuğun ciğerlerinin dolduğunu söyledi + kalbinde delik var dedi.ve biz delik olduğunu ilk defa dün öğrendik bize söylemedi hiç bir doktor. Sonra oğlumu kuveze aldılar. Bugün de doktorumuzla görüştük, ciğerlerinin hafifledigini söyledi dün ciğerleri çok sıkışıkmış çünkü, cuma gününe kadar cıkabilme ihtimali de olabiliri, olmayadabilir dedi. Böyle bir durum yaşamış olanlar hastanede kaç gün kaldınız + evde tedavi süreciniz nasıl oldu bana da yazabilir misiniz?