Şu cümlelere o kadar çok sinirleniyorum ki 3 aylık bebeğin ne yapmasını bekliyorlar kucaktan kucağa gitmesinimi acaba? Bırak sende kalsın bacım hastalık ayı bir başkasında durmaması çok daha iyi o mantıkla bak dinleneceğin zaman eşin ya da bir yakınına verip biraz nefes alabilirsin. Şuan çok küçük sana ihtiyacı var senden başka kimseyi anlayamaz bilemez o yüzden kucağında da bak yatağında da kimseyi duyma bebeğinin en güvenli yeri senin kucağın emin ol buna ❤️ şuan bir yaşında oğlum var kimse umrumda değil istediğim gibi büyütüyorum şuan yatağımda beraber yatıyoruz o uyuyor bundan belki 5-10 sene sonra ne kucağıma ne de yatağıma gelecek anın tadını çıkar ❤️