AnnaKarenina_ Sebebsiz yere burnu kanıyo 1-2 defa uykudayken kanadı dedim dönerken vurmuştur şimdi ağladı sadece ve peşine kan geldi burnundan bu neden oluyor ? Burnu kuruduğunda kanama oluyo onu biliyorum ama darbe vs almadan kanama sebebi nedir 🤔
Kuzularinanasi AnnaKarenina_ burnu ici kuruduysa kilcal damar kanamis olabilir.ama tabiki doktor en dogrusunu bilir
Dmt-01 AnnaKarenina_ bi arkadaşımın oğlununda öyleydi doktor kılcal damarlarda çatlak var oyüzden demiş genetik bi durummuş çocugunun babasınında öyleymiş çünkü krem verip göndermiş yani
emr1905 AnnaKarenina_ psikolojik olarak babaya duyulan özlem diye bir yerde okumuştum tıbbi bir sıkıntısı yoksa
Ayaz13 AnnaKarenina_ yattığınız odanın nemi düşükse onlarda yapıyor diye biliyorum bir tanıdığınızın çocuğunun olduğu odada klima açamıyordu bu yaz klima çalıştığında burun kanaması yapıyordu kılcal damarları çok hassas olduğu için kuru hava kanama yapıyormuş su koyun odada çalışan ısıtıcının üstüne doktora gidene kadar
AnnaKarenina_ Kuzularinanasi evet bende öyle düşündüm ama genelde sprey sıktığımda da 1-2 defa kanamış randevu aldım götürcem ama bi sorayım dedim başına gelen var mı diye
AnnaKarenina_ Ayaz13 teşekkür ederim gece bazen petek kapatıyorum her zaman açık tutmuyorum bunu düşünmemiştim bugün dışarı çıktık soğukta kurudu herhalde ondanda olabilir bir sürü seçenek var su koymayı deneyeceğim🙏🏻