Kızımın normalde akşam uykuları çok güzeldi, 11 aylık bu 3-4 gündür uyuttuktan 1 saat sonra ağlayarak kalkıyor ve bütün gece boyunca mızırdanıyor dişimiz hiç yok diş mi bilmiyorum ama çok yoruldum.
Odasını ayırdım daha rahat uyusun diye süreç çok güzeldi ama 3-4 gündür ne olduysa ağlıyor sürekli yanıma alıyorum yataktan da düşecek korkusu var yanımda da mızırdanıyor.
Derdi mi var diyorum ağrı kesici de vermek istemiyorum sürekli.
Yani dişten mi sizce? Fikri olan anneler yardımcı olursa sevinirim🙏🏼