Kızlar sağlık Ocağının verdiği D vitamini kullanmadım daha PEDİA D kullanDım birkaç gün yani bu D vitamini kullanmasak ne oluyor sanki bebeğim etkileniyor zaten kabız iyice kabız yapıyor gibi geliyor bana siz ne yapıyorsunuz hangi D vitamini veriyorsunuz bebeğim 22 günlük