hunilikurbik Haftaya 6 aylık olacağız aşırı derecede huysuzluk ve uyutmada güçlük çekiyorum. Hiç böyle değildi nasıl geçecek, çok ağlıyor boğazını yırtarcasına öksürüyo sonra. Kalıcı mı bu çok üzülüyorum
Asel4433 hunilikurbik Kalıcı değil zamanla geçer bebegim bizde o yollardan geçtik şuan kızım 4 Ay 25 günlük kolik bebek doğduğundan beri çok zorluk çekiyorum