Merhaba güzel anneler 🤎 oğlum 3 ay kontrolünde 5.700 dü doktorumuz günlük gram olarak kilo artısını eksik buldu ve mama önerdi açıkçası biraz moralim bozuldu . Boyu 63 cm biraz uzun bir bebek acaba boya mı veriyor diye düşündüm🙄 hipp mama için ne diyorsunuz? İçinde fruktoz var gibisinden videolar görüyorum bebek mamalarında neye güveneceğiz bilemiyorum yardımcı olursanız sevinirim☺️