beyazbeyza EsraUmut vallahi doğduğundan beri kullanıyorum çok rahat ediyorum üşüttü üstünü açtı derdi yok mis
Myagmurr EsraUmut kesinlikle şart battaniye kullanırken oğlum kaç kere yüzünü kapattı hele dönmeye başlayınca üstünde örtü kalmıyor hasra olur uyku tulumu şart
uynakbalina EsraUmut bence gerekli bebem üstünü örtmeyen bir birey uyku tulumu aldım kafam rahat üşüdü derdi yok 😄
Ogulluana EsraUmut evet doğduğundan beri kullanıyorum üşüdü mü derdi yok ben rahat ediyorum iyiki almışım
EsraUmut beyazbeyza yaa bende bu ara ondan dolayı almayı düşünüyorum. Sürekli üstünü açıyor çünkü. Ama bu uyku tulumu kafamı çok karıştırıyor almaya karar verirsem ne almalıyım diye. Tog muhabbeti falan varya tog ne demek onu bile bilmiyorum 😅
_tuuggcce_ Ev soğuksa evet. Bende aldım, ev sıcak bebeğim istemiyor. Hatta kıyafet bile istemiyor, çıtçıtlı zıbın ile yatırıyorum. Bebekten bebeğe değişiyor sanırım bu durum bile
EsraUmut Myagmurr benimde evim çok sıcak oluyor. Nohut battaniye kullanıyorum genelde ama sürekli üstünü açıyor gene yada battaniyeye dolanıyor dönerken
beyazbeyza EsraUmut iki tane var bende biri 1 tog diğeri 2.5 tog aşırı soğuklarda 2.5 giydiriyorum içine uzun kollu body İle ama şuanda hala içine body ile 1 tog giyotot siz 1.5 ya da 2 tog alsanız yeterli gelir . Baktın hava iyi ip askılı zıbınla giydir baktın soğudu içine bi kat ince kıyafet giydir öyle giydir 👍🩷
sleepnessnami EsraUmut aldım ama iki üç kere giydirdim olmadı rahat edemedik üzerini örtüyorum nohut battaniye ile 10 aylık olacak kızım doğduğundan beri böyle evde aman aman soğuk değil gece gündüz yanıyor