pijamalianne Ben yeni başladım tüm yüz bakım malzemelerini alacam ama sırasıyla nasıl olmalı hangi markadan neyi önerirsiniz ? şimdiden cevap verenelere teşekkürler ❤️
BuzluKahve pijamalianne ben bu konunun içine girersem çıkamam😂 haftada 2 retinol, 2 niacinamide, her gün c vitamini ve hylaronic asit kullanıyorum. Her gün mutlaka sabah güneş kremi. Önce bir cilt bakımına gidin, cildinizi analiz etsinler. Ona göre ürün seçin.
ozlemcyhn pijamalianne Bebeğim olduktan sonra her akşam kendime söz verdiğim ama yapamadığım o kısım.. o kadar yorgun oluyorum ki ve kendimi ihmal ediyorum çok üzülüyorum.Şimdi kızımı yıkayacağım ama sorun ki onu yıkadıktan sonra sen nasıl yıkanacaksın?akşam eşimin gelmesini bekleyeceğim.
aileceksaskiniz pijamalianne hamilelikte peeling maske vs veda ettim. Makyaj olarak zaten sadece rimel ruj kullanırım ama cildim bozulmaya başlamıştı öncesinde. Sonra yüzüme sadece sabah akşam bio oil ve her duş sonrası buz sürmeye başladım. O kadar farketti ki gözeneklerim kapandı cildim canlandı. Sigarayı bıraktığım için de ekstra parladım. Ama yaşım 27 ilerleyen yaşlarda kollejene başlarım
Beratim17 pijamalianne bebegim uyuyunca her gece duş aldıktan sonra cildimi the purest solutions tonik ile temizliyorum dişlerimi fırçalayıp dudak nemlendiri sürüp uyuyorum ama bazen yorgunluktan duş bile almadan yatıyorum.
pijamalianne Sadece yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçalıyorum diyeceklere şurdan şunu söylim kendinizi ihmal etmeyin ve bakımınızı yapın zamanım yok diyorsanız da gerekirse gece uyumadan ne kadar yorgun olursanız olun yapın okdr iyi geliyorkiiii kendinize yapacağınız büyük bi iyilik
O1Anne pijamalianne yüzümü yıkarım bazen nemlendirci sürerim birde yüz temizleme jeli kullanırım bu kadar
mahfat pijamalianne ay doğru diyorsun wallahi bende çok yapmak istiyorum ama bebeğim uyudu mu direk uyku moduna bende geçmek istiyorum çok zorlaniyorum uyanık kalamiyorum kalsam bile anca ev işlerini halletmeye çalışıyorum
pijamalianne BuzluKahve aaa onu için nereye gitmem gerek herhangi bi kuaförmü? Ohh mis miss yüzün mis gibidir
Candy_88 Busramaden retinol ne tavsiye edersiniz? emzirmeyi sonlandırınca başlamak istiyorum.. BuzluKahve sizin kullandığınız retinol hangisi acaba?
Annelikmaceram BuzluKahve cilt bakım için önerdiğiniz bir yer var mı bende cildini temizlemek ve rutin oluşturmak istiyorum ama bilgim olmadan birşeylere başlamakta çekiniyorum
pijamalianne ozlemcyhn haklısın ve ben de aşırı fazla yorgun oluyorum ama inanki o bakım yorgunluğu atıyor 2çocuklu bi anne olarak söylüyorum küçük bebeğim okdr zorki hiç durmayan bi bebek ama ben yatağa girmeden şuan mevcut ürünlerimi kullanıyorum kesinlikle sonra mışıl mışıl bi uyku
pijamalianne ikibebebiranne_ bende öyle ama uyumadan kesinlikle yapıyorum bi gün yapmasam bi sonraki gün yapıyorum
portakalreceli_ Komşumuzun yüzünü sadece yıkayarak mükemmel göründüğünü görünceye kadar o kadar çok bakım ürünü maskeler nemlendiriciler kullanırdım kiii 😢 iki aydır sadece ılık suyla ovuşturarak yıkıyorum ve yumuşak olmayan bir havluyla kuruluyorum ilk başlarda memnun olmadım bırakıcaktım ama sonra baktım ki parlamaya başlamışım 😅😅 sadece ılık suyla yıkıyorum haftada birde maske yapıyorum
pijamalianne portakalreceli_ bende öyleydim ama bakımdan sonra yüzüme bi ışık geldi bence bildiğiniz yoldan devam yoksa kırırışıklık olur yaş ilerledikçe
Selma659- portakalreceli_ nasıl yani sadece yıkayarak mı güzelleşiyormuş yüz?? Peki günde kaç kez ve sabun falan kullanmadan sadece ovalayarak mı
Selma659- pijamalianne bende de kaz ayakları var ya Nasıl geçecek hiç bilmiyorum yaşım 26 inşallah ilerlemez Ne yapmam gerekiyor biraz aydınlatabilir misin beni Teşekkür ederim şimdiden 🙏🏻🌸
baharma C vitamini ve hyoşüronik asit enn sevdiklerim. Bu ikisinin markası La Roche. Yüzüm aşırı kuru ve atopiğe eğilimli. Onun için de Bioderma kullanıyorum. Ve Bioderma’nın göz çevresi kremini aldım ama çok saçma geldi sonradan aynı nemlendirici bir olayı yok bence göz çevresi kreminin.
Candy_88 pijamalianne öncelikle 2 aşama temizlik yapıyorum.. Önce yağ bazlı sonra su bazlı.. Ardından öncesinde makyajlıysam onun kalanları için bioderma h2O hydrabio ve pamukla siliyorum.. Ardından i village N tonik bazen gül suyu sıkıyorum.. Sonra cosrx salyangoz özlü esans sürüp itfer niacinamide, klairs c vit veya barulab peptit sürüyorum dönüşümlü.. ardından göz kremi(I’m from ginseng) itfer losyon veya yüz kremi.. Sabahsa güneş koruyucu missha veya the saem.. Tabi yapamadığım günler de oluyor ama yapınca iyi hissediyorum kendimi..
pijamalianne Candy_88 helal olsun valla o sırada bebek yağıyla mesaj yapan ben başka bakım eşyam yok 😂
Acemimom1 Bende burada bekleyeyim. Cildim normalde sivilceye meyilli yağlı . Ama kışın karmaya dönüyor . Bu işlerden anlayan biri bana bir yıkama jeli bir de güzel bir nemlendiriciyle güneş kremi önerin yahu. Serum merum da çok anlamıyorum gözeneklerim Allah alllahhh yani
Senanurkmrc Acemimom1 celenes yıkama jeli. La Roche güneş kremi Clinıque nemlendirici moistur pembe olanı kullanıyorum hepsi kullandığım ürünler kime önerdiysem şikayet gelmedi
Gunesaryamom pijamalianne kız ne rutini yikarsam şükrediyorum hahahah ama imreniyorum bakımını eksik etmeyenleri darisi bana ins 😂😂✨
pijamalianne Gunesaryamom en yakın zamanda sende kendine bi düzen oluştur benim şuan maddi sıkıntılarım var bi kaç ay sonra tüm yüz bakım eşyalarını almayı düşünüyorum şuan elimdekilerle idare ediyorum