Elanur-mehmetaliannesi 7 buçuk ayligiz ama 6 ay aşısını dün olduk kulak enfeksiyonu geçirdiğimiz zamana denk geldi erteledik. Dün aşı olduk ama kızcemde aşırı huysuzluk yaptı sadece ağlıyor. Yaşayanlar varmi