Ceydaa123 Kışın çok hastalanan biriyim. Bebeğimi emziriyorum o yüzden ilaç kullanamıyorum. Takviye edici gıdalar vitocco, pharmaton,feroglobin gibi takviye edici gıdalar kullanmakta bi sakınca var mıdır