Merhabalar oğlum 18 aylık çok cana yakın bi çocuktur ailemizde herkese gider oyunlar oynar konuşur. Son zamanlarda parklarda avm vb. kalabalık ortamlarda yabancıların ellerini tutmaya onlara sarılmaya kucağına gitmeye başladı. Hiç tanımadığımız birinin elini tutup gidiyor. Artık zaman kötü olduğu için çok korkuyorum bunun önüne nasıl geçebilirim oğlumu mu korkutmam gerekiyor hayır gitme yabancı onlar götürürler seni diyorum ama anlamıyor maalesef. Şimdiden teşekkür ederim 🙏🏼