betuss0142 Arkadaşlar bebeğim 4 gündür birden bire biberonu uyanıkken almaz oldu uyurken sadece alıyor sürekli uyutmakta olmuyor ictiği miktar çok çok azaldı öğün sayısı da azaldı atak mı bu ne yapacağız nasıl düzelecek fikir verirmisinizz :(