Şurada bi sene daha emzireceksiniz , kendinizden mahrum bırakmayın bence , nasılsa herşey geçiyor .9 aylık oğlum 3 yaşında da kızım var . Kızım yatmadan pijamalarını giyer, dişlerini fırçalar sonra kitap okurum , dua okurum , müzik açarım uyur. Zamanında çok kucağımda uyuttum . Kendimden hiç ayırmadım . Güvenli bağlanmayı tam anlamıyla kurdum . ve şuan aşırı rahatız 🥰 yani merak etmeyin korkmayın . O kendi düzenini oluşturur . Bol bol emzirin ne zaman istiyorsa . Çünkü aslında göğüsleriniz onun açık büfesi . İstediği zaman ulaşabilmeli 🩷 sevgiler