Northstar28 Memnun kaldınız mı işe yaradı mı acaba bende başlayacağım bebeğim çok kustuğu için kusmaları azaldı mı kullanan varsa ?
pixierochele Bazılarına iyi geliyodur ama benim bebeğim midesindeki acı suya kadar kustu 2 aylık sizde nasıl olur bilmiyorum
pixierochele pixierochele aptamil kullandım oda kusturmuyodu ama çok gaz yaptı bizimde gaz problemi oldugu için bıraktık onuda
pixierochele Northstar28 evet evolvia bizde öyle tepki yaptı bi deneyin isterseniz içerik olarak iyi cocuk nasıl tepki vericek on bkmak lazım
Mamtica1 Bizimki yeni doğduğunda çok gazlıydı. Doktorumuz önermişti memnun kaldık şimdide 1 numaraya geçtik severek içiyor
Northstar28 Mamtica1 geceleri de veriyor muydunuz kaşıkla verin dedi doktor gece uykudayken kaşıkla nasıl olacak bilmiyorum
urazsema Benim bebeğim hem kolik hemde reflüsü olan bi bebekti evolvia ac kullandım 6 aya kadar çok şükür bize hem kilo aldırdı hemde kusmaların gazın önüne geçmişti normal mamalara göre katı bi mama