Sarılığımız hala devam ediyor doktorumuz uzayan sarılık olabilir dedi çocuk ne kadar emsede sonucu hep 12.5 13 düşmüyor asla bugün kontrolümüz var yine 9 kere kan aldılar bugün 10 . Olacak.Yanımda kalan kimse yok bu zorlu süreci atlatmakta gerçekten zorluk yaşıyorum ağlıyorum gülüyorum psikolojim maf olmuş durumda