AgentMom evet 4-6 yaş grubunu tenis kortuna götürüyorlar. Okulun kendi tenis kortu yok ama hemen 1dk mesafede bi tenis salonu var. Tenis derslerini orada yapıyorlar.
Ben yüzmeyi 5-6 yaşta düşünüyorum çünkü o kolluk çıktığında bir daha takmamak gerekir ve şuan kızım yeni 3 olacak. Ben daha 2-3yaz daha onu kolluksuz deniz kenarında felan oynamasına müsade edemem kalbim çıkar. Yine takarım o kolluğu😅