Sema-1444 Merhaba anneler. Oğlumun boyu 12. Ayda 72 cm di 14 aylık oldu boyu uzamamış hiç. Doktor bu durum önemli dedi ve büyüme hormonlarına bakılması için test istedi. Proteinli süte başladık. Bu durum başına gelen var mı acaba??